Історія. Чому виникли каркасні щітки склоочисника?
Раніше, коли лобове скло автомобіля було переважно плоским, потреби в ускладненні конструкції автомобільного двірника не було. Зазвичай це була пряма металева конструкція П-подібної форми із затиснутою в ній гумовою стрічкою. Цього було цілком достатньо, щоб забезпечувати нормальну видимість в негоду.
Однак з часом дизайн автомобілів став змінюватися, а лобове скло почало ставати випуклішої форми, так як це зменшувало спротив повітря при їзді і впливало на затрати палива.
Тут-то і постало питання про те, як забезпечити нормальне прилягання гумки двірника до криволінійної поверхні.
Найстарішим рішенням вважаються каркасні двірники, де гумка за допомогою системи коромисел прикріплена до металевого каркасу і при цьому залишається досить рухомою, що і забезпечує їй щільне прилягання до зігнутого лобового скла.
Конструкція виявилася простою і, що найважливіше, ефективною. Згодом ця контрукція популяризувалась і до тепер каркасні двірники залишаються найпоширенішим рішенням і часто входять у базову комплектацію авто.
Чому потрібні щітки склоочисника
Осінь в самому розпалі, та й зима не за горами, пора задуматися про заміну склоочисників, або ж як їх ще називають – двірників. Це допоможе очистити лобове скло автомобіля від дощу, снігу, бризок та всього, що погіршує видимість дороги.
Кожен водій знає, що якісна робота щіток склоочисника – запорука безпеки на дорозі.
Вибір двірників слід проводити особливо ретельно, адже тільки якісний продукт буде служити вам в будь-яку погоду.Сучасні вчені працюють над поліпшенням конструкцій, застосовуються натуральний каучук, графіт і силікон.
Рама двірника теж змінюється. На данний момент існують десятки модифікацій і покращень, проте все ще каркасні склоочисники є найдоступнішим і часто найефективнішим варіантом.
Звичайні каркасні склоочисники складаються з металевого каркаса і гумової стрічки-щітки.
Сучасні автомобілі відрізняються від своїх прабатьків особливоюопуклістю лобового скла. Для забезпечення кращого тиску по всій поверхні щітки до скла каркасні двірники оснащені системою коромисел, з’єднаних між собою шарнірами. Чим їх більше, тим краще прилягання гумки, проте є і свої недоліки (про них – нижче)
Вітчизняні виробники часто використовують тонкий металевий каркас в поєднанні із шаром гуми, що помітно здешевлює продукт. На жаль, такі двірники не послужать довго, і є велика ймовірність подряпин, скрипів та інших неприємностей.
Більш якісні моделі для поліпшення прилягання за рахунок аеродинаміки оснащують спойлерами.
Крім того застосовують багатопрофільні зносостійкі гумки, а для каркаса використовують товстий метал в поєднанні з клепаним з’єднанням або деякі деталі, в тому числі шарніри, замінюють на пластикові, що робить конструкцію стійкішою і покращує прилягання до скла. Слід зазначити, що пластик краще веде себе в мінусову температуру і менше обмерзає.
Для холодної пори року є спеціально розроблені зимові каркасні двірники із спойлером різних модифікацій. Суть в тому, що весь каркас захований в морозостійкий корпус, який також захищає від вологи металеві деталі пристрою, а значить, збільшує термін його служби.
Порада Автомобілістам
Із настанням холодів необхідно замінити воду в омивача на спеціальну рідину, що не замерзає. В процесі вибору слід звернути увагу на її склад і властимості. Застосування метанолу в рідині для омивача скла автомобілів заборонено законом і небезпечно для здоров’я людини. Зверніть увагу на якість упаковки, прозорість і колір препарату, оскільки дуже часто зустрічаються підробки.
Характеристики
Багато досвідчених автомобілістів звикли до традиційних каркасних щіток склоочисника. Як правило, вони складаються з:
- Металевого каркаса
- Чистячої гумової стрічки
- Коромисла
В металевому скелеті щітки є рухливі частини. Завдяки ним для чищення стрічка щільно прилягає до скла. У міру руху двірника по вигину лобового скла коромисла вигинаються, притискаючи щітку. Так досягається максимальна очищення поверхні від вологи, снігу і забруднень.
Переваги каркасних двірників
Отже, на більшості автомобілів заводом-виробником встановлюються найпростіші двірники – каркасні. Такий двірник має одношарову гумку – робочу поверхню, яка кріпиться до металевого каркаса. Сам каркас, незважаючи на те, що зроблений з металу, має з’єднувальні частини, виконані з пластика, що помітно впливає на надійність конструкції.
Такий тип щіток склоочисника дає водієві ряд переваг.
Вартість заміни гумової стрічки досить невелика. Тому можна часто робити заміну, зберігаючи скло в чистоті.
Виконати заміну “гумки” під силу навіть новачкам і жінкам. Для цього потрібно зняти щітку склоочисника з автомобіля і видалити зношений елемент. Нову гумову або силіконову деталь попередньо слід підрівняти по довжині за старим зразком за допомогою ножа або ножиць. Залишиться лише акуратно завести змінний елемент в кріплення коромисел і зафіксувати тонкими сталевими пластинками.
Сталевий каркас відрізняється довговічністю, нанести йому пошкодження практично неможливо. У деяких моделях коромисла захищені пластиковими кожухами, які запобігають потраплянню в шарніри вологи і бруду.
Плюси каркасних двірників: дешевизна виробництва і як наслідок низька ціна в роздріб, можливість підібрати практично будь-який типорозмір, тобто практично на будь-який автомобіль. До того ж каркасні двірники мають зимовий варіант конструкції, де коромисла захищені від обмерзання (найгірше для такої конструкції взимку) гумовим чохлом.
Недоліки каркасних двірників
Про недоліки звичайних каркасних склоочисників знають всі: швидко стирається робоча поверхня, а взимку двірники легко примерзають до скла. Ось тому і були придумані альтернативи звичайним двірникам, які позбавлені зазначених недоліків.
Наявність шарнірних з’єднань в “кістяку” каркасних щіток склоочисника є також серйозним недоліком.
Попадання снігу або льоду в район коромисел призводить до втрати гручкості і ефективності роботи.
Також, це може призводити до забруднення коромисел або утворення на них іржі. В результаті цього гумова стрічка не щільно прилягає до лобового скла.
Зовнішній вигляд каркасних двірників також перетворюється в недолік, особливо коли порушується захисний лакофарбовий шар і з’являються осередки корозії.
Незважаючи на це, щітки каркасної конструкції залишаються одним із найпопулярніших рішень на ринку через доступність і різноманітність на ринку.
Як вибрати щітки склоочисника для автомобіля
Щітки склоочисника, не дивлячись на свою відносно невисоку ціну, відіграють велику роль в забезпеченні безпеки пересування автомобіля в поганих погодних умовах. Якщо ми говоримо про каркасні двірники, – вони також бувають різні і потрібно приділити час для вибору найкращого рішення для свого авто і сезону.
Необхідно вивчити сильні і слабкі сторони. Крім того, при винесенні об’єктивної оцінки важливо врахувати довжину щіток і кривизну лобового скла Вашого Автомобіля.
Від Oximo Україна
У питаннях захисту скла автомобіля – продукція Oximo орієнтована на людей які шукають якість і хочуть найкраще для свого Авто.
Ми пропонуємо щітки склоочисника різних типів для всіх потреб і сезонів.
WUS | Щітки склоочисника каркасні
Двірники (щітки склоочисника) з типом кріплення U, каркасної конструкції. Адаптери типу U 8мм і 9мм, бічний штифт для старших моделей автомобілів з США, рейки з гвинтом для автомобілів японського виробництва. Виготовлені з силіконово-гумової суміші. Металеві частини виготовлені з високоякісної сталі з підвищеним вмістом вуглецю для ефективного захисту від корозії.
- Полімерна суміш з атомами вуглецю
- Підвищена стійкість до механічних пошкоджень
- Сталева рейка в спойлері з загартованої сталі, повністю оцинкована
- 100% якісний натуральний каучук, покритий силіконовим шаром товщиною 80 мкм
- Підвищена стійкість до погодних умов
WUSP | Щітки склоочисника каркасні із спойлером
Універсальні двірники (щітки склоочисника) каркасної конструкції зі спойлером преміум-якості. Адаптери типу U 8мм і 9мм виготовлені з силіконово-гумової суміші.
- Полімерна суміш з атомами вуглецю
- Підвищена стійкість до механічних пошкоджень
- Сталева рейка в спойлері вироблена з високоміцної сталі, повністю оцинкована
- 100% якісна натуральна гума покрита 80-мкм шаром силікону
- Підвищена стійкість до погодних умов
WUSPR | Щітки склоочисника каркасні із спойлером і форсункою омивача
Двірники (щітки склоочисника) з універсальним кріпленням типу-U з інтегрованим розпилювачем.
Адаптер U-типу 9 мм і 8 мм. Конструкція каркасна. Щітки виготовлені з силіконово-гумової суміші.
Металеві деталі виготовлені з загартованої сталі з високим вмістом вуглецю, що робить їх стійкими до корозії.
- Суміш полімерів, що містить атоми вуглецю
- Підвищена стійкість до механічних пошкоджень
- 100% якісна натуральна гума, покрита силіконовим шаром товщиною 80 мкм
- Підвищена стійкість до різких змін погоди
WUSB | Щітки склоочисника “каркасні” модельні для BMW
Щітки Oximo для автомобілів BMW серії E та вище.
- Тип: Каркасні
- Розмір: 600 мм.
Щітки склоочисника мають кріплення “реверс-У” та довжину 600 мм.
Серія WUSB характерна U-образним 9 міліметровим кріпленням та інвертованою, конструкцією із спойлером.
Це – спеціальні склоочисники для деяких моделей BMW по каталогу.
Ручка виготовлена з силіконово-гумової суміші. Металеві частини виготовлені з міцної оцинкованої сталі і працюють ефективно і стабільно протягом довгого часу.
-
- Розпродаж!
- WUSAG | Для вантажних автомобілів та автобусів
WUSAG916D
- Оригінальна ціна: 335 грн.220 грнПоточна ціна: 220 грн.
- Додати у кошик
Oximo Україна пропонує найкращі щітки склоочисника для Вашого Автомобіля.
Якщо у Вас виникли питання по підбору або ж Вам зручніше було б отримати професійну консультацію – напишіть або зателефонуйте по наших контактах: