Особливості задніх щіток склоочисника
Склоочисник заднього скла встановлюється на більшіться автомобілів, переважно – типу хетчбек та універсал. Сьогодні хочемо розказати про наші рішення, а також задні щітки склоочисника серії WRA.
Двірник необхідний так як специфіка геометрії кузова автомобіля сприяє потраплянню бруду з дороги на заднє скло.
На седанах і купе потік повітря плавно обтікає капот, дах і багажник. Оточуючий потік повітря забирає крапельки води назад, виключаючи їх потрапляння разом з частинками бруду на заднє скло. Забруднюються скла тільки на седанах і купе з невеликим нахилом заднього скла і коротким заднім свесом.
На хетчбеках в залежності від кута нахилу задніх дверей зрив потоку відбувається на задній кромці даху або на переході від задніх дверей до вертикальної задній стінці, (на універсалах – тільки на даху). В результаті цього, зона зниженого тиску повітря у седанів знаходиться переважно в районі задніх ліхтарів, тоді як у хетчбеків і універсалів вона розташована недалеко від заднього скла. Тому на нього потрапляють не тільки краплі дощу зі стелі, але і бруд з-під задніх коліс. Ось чому на хетчбеки і універсали, як правило, встановлюють задні склоочисники. До речі, якщо у автомобіля з кузовом хетчбек великий задній звис і хороша аеродинаміка, скло може залишатися чистим. Саме тому на «Москвичі-2141» задні «двірники» не встановлювалися.
Теоретично встановити «двірники» на заднє скло седана можна, однак на практиці виникають складнощі. Основна з них – важко розмістити механізм приводу і встановити його правильно (необхідно забезпечити положення вала, на який встановлюється щітка, під кутом близько 90 ° до заднього скла). І якщо задній склоочисник ні спочатку передбачений для вашого авто, а скло забруднюється, краще спробувати вирішити проблему установкою направляючого козирка-дефлектора, що змінює аеродинаміку задньої частини автомобіля. Досягти позитивного результату таким чином вдавалося на “дев’ятках” і “Таврії”, наприклад.
Задня щітка використовується набагато рідше, ніж передні двірники саме з цих причин. Зазвичай водії згадують про неї при паркуванні заднім ходом та при дорозі по сільській місцевості та бездороріжжі.
Задній двірник працює в більш агресивних умовах: при початку роботи на ньому майже завжди багато пилу з грязьовими елементами, які ушкоджують гумове полотно щітки.
Змінюються же двірники заднього скла, зазвичай, в кілька разів рідше, ніж переднього. Наприклад раз в 1-2 року.
Конструкція і кріплення двірника заднього скла
За конструкцією задні склоочисники бувають каркасними, “пластиковими” і безкаркасними. Кріплення задніх щіток зазвичай дуже специфічні і не дозволяють встановлювати, наприклад, бескаркасную щітку замість каркасної (Як буває на передніх щітках).
Каркасні
У більшості випадків, задні щітки склоочисника є каркасної будови , невеликої довжини з кріпленням “гачок”.
Така конструкція характерна для більшості автомобілів до 2000 року випуску, а так само ряду сучасних моделей.
Важливо памятати !
Навіть в разі, якщо кріплення у Вас – звичайний гачок, заміна на бескаркасну можлива далеко не завжди. Причина зазвичай в тому, що на задньому склі поводок встановлений дуже близько до скла і може заважати встановити бескаркасную щітку, яка вище каркасної на кінцях.
Приклади машин, на яких встановлено каркасний задній двірник: Nissan Juke, Ford Focus I, Chevrolet Lacetti і Trailblazer, Range Rover, Mercedes-Benz G-клас, X-Trail T30, Smart,
Honda CR-V до 2006.
“Пластикові” задні двірники
Більшість сучасних автомобілів оснащуються пластиковими задніми щітками. По суті це каркасна щітка, що має пластиковий каркас згладженої форми. Така щітка встановлюється на пластиковий поводок і візуально є його продовженням. Особливість таких щіток – спеціальне кріплення. Теоретично можна виділити кілька типів кріплень таких щіток, але в реальності це не гарантує, що щітки підійдуть. Якщо Ви хочете купити задній двірник, ми рекомендуємо звернутись до наших спеціалістів і ми підберемо ідеальне рішення для Вашого авто.
Зазвичай для того, щоб зняти задню щітку такого типу, потрібно відігнути поводок, відігнути щітку від повідця приблизно на 30 градусів і з невеликим зусиллям відщепнути її від повідця. Однак, на деяких кроссоверах Lexus, для того, щоб зняти задній двірник, необхідно відкручувати гайку кріплення повідця.
Приклади автомобілів, на яких встановлено пластиковий задній двірник: Toyota Rav4 до 2012, Ford Focus II, Mazda 3, Nissan Qashqai, Kia Sportage, Honda CR-V, Opel Astra, Corsa, Skoda Octavia, Nissan X-Trail, Note і безліч інших .
Безкаркасні задні склоочисники
Такі щітки не мають спойлера і володіють дуже низькими характеристиками.
Кріплення задніх безкаркасних щіток так само дуже специфічні. В останні роки деякі автовиробники стали ставити на автомобілі спеціальні безкаркасні щітки замість пластикових. У деяких випадках такий підхід себе не виправдав. Наприклад на Volvo XC60 безкаркасні щітка викликала багато скарг і її в 2010 році замінили на пластикову.
Приклади автомобілів, на яких встановлено безкаркасні задній двірник: BMW X5 E70, Volvo XC70, XC90, Skoda Fabia з 2006.
В яких випадках задні щітки склоочисника потребують заміни?
Заміна щіток склоочисника — це таке питання, яке рано чи пізно виникне перед кожним водієм.
У ході експлуатації особистого транспортного засобу через певний час зношуються багато його елементів, в числі яких і щітки склоочисника. Значення цього пристрою важко переоцінити. Завдяки йому у водія є можливість зберігати чистими вітрове і заднє скла під час руху автомобіля в погану, дощову погоду.
Чому щітки зношуються
Своєчасне використання двірників забезпечує хорошу оглядовість і зводить до мінімуму виникнення будь-яких пригод на дорозі. У зв’язку з цим за станом щіток склоочисника необхідно стежити. Якщо вони перестали належним чином виконувати свої функції, їх потрібно замінити.
Пояснити відносно швидкий знос задньої щітки двірника можна тим, що пісок і інші забруднення у вигляді мікрочастинок і пально-мастильних матеріалів піднімаються колесами автомобіля з поверхні дороги, а при випаданні опадів у силу аеродинамічних характеристик кузова відкладаються переважно на задній його частині.
Процес заміни
Замінити витрачений матеріал дуже легко, і це можна зробити своїми руками. Єдине, що важливо зробити – це придбати нову деталь, за розміром старої. Адже найчастіше двірники по довжині відрізняються один від одного і це теж важливо враховувати.
Незважаючи на те, що візуально кріплення задньої щітки нічим не відрізняється від кріплення передніх, її демонтаж може викликати деякі труднощі для тих, хто жодного разу не стикався з заміною заднього двірника. Справа в тому, що зняття зі штатного місця щітки склоочисника, розташованої позаду, відбувається тільки під 45-градусним кутом.
Для демонтажу зношеної гумки заднього двірника, яка перестала повною мірою справлятися з очищенням скла, необхідно включити привід склоочисника, після чого шляхом запуску системи запалювання і її деактивації за допомогою повороту ключа потрібно встановити щітку в потрібне положення.
Як тільки вийшло домогтися цього, демонтаж щітки здійснюється простим натисканням на спеціальну фіксуючу засувку.
Якщо ви помітили, що заднє скло вашого автомобіля недостатньо очищається від пилу і бруду, налиплого на нього під час дощу, можна зробити висновок: гумка склоочисника зношена і саме тому перестала справлятися зі своїми функціями. Не можна не відзначити, що продовження використання таких щіток склоочисників доставляє при управлінні особистим транспортом деякий дискомфорт, особливо в негоду при випаданні сильних опадів. При водінні автомобіля з-за обмеженості огляду знижується рівень безпеки, тому потрібно бути гранично уважним за кермом, а краще взагалі як можна швидше замінити зношені гумові елементи двірників.
Гумовий елемент двірників вважається витратним матеріалом для автомобілів, знайти його не складно.
Висновок
Роблячи висновок з усього вищесказаного, можна відзначити легкість заміни задніх щіток склоочисника проте до них потрібен свій підхід. Розібратися в цій ситуації не буде складно, якщо орієнтуватися на висвітлені вище поради щодо зняття і заміни.
Останнє, що потрібно сказати: за механізмами потрібно ретельно доглядати, щоб забезпечити їм «довге життя». Дуже вразливими на двірниках є шарніри. Їх потрібно періодично очищати від пилу і усіляких забруднень і змащувати, щоб прилад добре знімав зі скла бруд. Тоді проблема як замінити щітки склоочисника відпаде сама собою.
Компанія Oximo Україна пропонує широкий вибір щіток склоочисника під кожний автомобіль.
Зверніться у чат до наших спеціалістів і ми підберемо для Вас щітку яка Вас не розчаровуватиме.
Серед інших типів, Oximo пропонує також чудові щітки серії WRA – задні із ручкою.
Щітки цього типу мають характерні монтажні та відповідні довжини (мм) для певних моделей та року таких виробників як Citroen, Peugeot, Renault, Seat, Skoda, Toyota та Volkswagen.
- Щітка склоочисника вироблена із натурального каучуку, покритого силіконом.
- Пластикові деталі вироблені із високоякісного поліетилену та полікарбонатного сплаву.
- Металеві елементи виготовлені із високоокисленої оцинкованої сталі,
- Елементи із пластику мають у собі також високоякісні поліетиленові та полікарбонатні сплави.
Особливість серії:
– Ультра тихі
– Дуже міцні,
– Для всіх погодних умов.
Бренд Oximo Україна офіційно представлений компанією Дан Авто. Купуйте сучасні, високоякісні автомобільні щітки склоочисника. Продукція преміум класу та якості.